
Všeobecné obchodní podmínky
Privátní psychoterapeutická péče Allforcare.cz,
poskytovatel psychoterapie: Tereza Abrahamová (dále jen "poskytovatel"), s konzultovnou na adrese: ŽITNÁ 1575/49, 110 00 PRAHA 1 NOVÉ MĚSTOSe sídlem společnosti "provozovnou dle Živnosti" na adrese: Ještědská 613, 468 02 Rychnov u Jablonce nad Nisou,
Identifikačním číslem 17692407,
vydává následující Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP")
pro poskytování poradenských
a psychoterapeutických služeb pro dospělé, nezletilé, a pro práci s rodinným systémem včetně dětí.
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Tato VOP se vztahují na veškeré privátní psychoterapeutické a poradenské služby AllforCare.cz poskytované poskytovatelem. Dále upravují storno podmínky a další práva a povinnosti vyplývající z právního vztahu mezi poskytovatelem
a zákazníkem/klientem na základě rezervace služeb.
1.2 Poskytované služby zahrnují privátní psychoterapeutické a poradenské služby
pro dospělé, nezletilé i děti (v rámci rodinné psychoterapie).
1.3 Zákazník/Klient prohlašuje, že se seznámil
a porozuměl těmto VOP před rezervací služeb.
2. Rezervace privátní psychoterapeutické péče, odborného poradenství.
2.1 Zákazník/Klient může provést rezervaci služeb prostřednictvím online rezervačního systému
na webových stránkách poskytovatele.
2.2 Při rezervaci zákazník/klient vyplní požadované údaje ve formuláři.
2.3 Zákazník/Klient uhradí cenu rezervovaných služeb online platbou platební kartou nebo bankovním převodem.
2.4 Po úspěšné rezervaci a platbě klient obdrží potvrzení rezervace emailem s informacemi
o rezervaci, platbě a dalšími relevantními informacemi.
3. Společná ustanovení pro rezervace
3.1 Zákazník/Klient musí být zletilý a způsobilý
k právním úkonům.
3.2 Smluvní vztah mezi poskytovatelem
a zákazníkem/klientem vzniká doručením potvrzení rezervace.
3.3 Rezervace je závazná až po připsání platby na bankovní účet poskytovatele.
3.4 Poskytovatel umožňuje využívání slevy
pro nezletilé, studenty do 26 let, rodiče na RD, osoby v evidenci ÚP či v pracovní neschopnosti.Zákazník/Klient hradí služby formou balíčku nebo jednorázové konzultace.
3.5
Zákazník/Klient má právo změnit datum nebo čas rezervované schůzky 48 hodin předem.
Zákazník/Klient je odpovědný za to, že o změnu termínu požádá sám prostřednictvím online kalendáře (skrze svůj zákaznický účet), do dvou pracovních dnů před jejím plánovaným uskutečněním.
Při změně data nebo času schůzky musí zákazník/klient respektovat volné časové intervaly rezervačního kalendáře.
Na pozdější změny z provozních důvodů nemůže být brán zřetel. Pozdější změna je tak bez nároku na náhradu.
3.6 Za den platby se považuje den, kdy je platba za rezervované služby připsána na určený bankovní účet poskytovatele ve správné (fakturované) výši.
4. Zrušení rezervace, storno podmínky
4.1 Po uzavření smlouvy o poskytování služeb na dálku nejsou zákazníci oprávněni od smlouvy o poskytování služeb odstoupit podle § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.
4.2 Při zrušení rezervace jednorázové služby, je třeba dodržet řádné storno podmínky. Jednorázové služby lze zrušit nejpozději dva pracovní dny před plánovanou schůzkou prostřednictvím rezervačního kalendáře. V případě vstupní konzultace je však nutné zaslat písemné oznámení o zrušení na adresu ta@allforcare.cz. Systém negeneruje automatické vrácení peněz a nevyužité prostředky se ukládají jako kredity. V případě řádného zrušení jednorázových služeb je poskytovatel povinen vrátit celou částku zaplacenou za rezervované služby na bankovní účet, ze kterého byla platba za rezervaci schůzky přijata. Pokud je účet, ze kterého byly prostředky převedeny, v průběhu přechodného období zrušen, musí majitel účtu tuto situaci oznámit poskytovateli, předložit doklad o zrušení účtu a poskytnout náhradní bankovní údaje. Vrácení peněz bude provedeno nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po zrušení rezervace.
4.3 Data rezervací v rámci příslušných smluv placených prostřednictvím předplatného lze měnit v souladu s podmínkami uvedenými v bodě 3.5. O vrácení peněz za zrušené termíny rezervace v rámci terapeutické smlouvy (předplatného) nelze žádat.
Po skončení platnosti smlouvy (předplatného) propadají nevyužité kredity za léčebné a terapeutické služby.
5. Doplňující informace ohledně změn rezervovaných termínů
5.1 Při jakékoli změně rezervace musí zákazník dodržovat podmínky uvedené v bodě 3.5.
5.2 Po potvrzení rezervace jsou možné jakékoliv změny (změna termínu) pouze v případě, že to umožňují provozní kapacity poskytovatele. Zákazník/Klient nemá právní nárok na změny rezervace po jejím potvrzení.
5.3 Pokud zákazník požaduje změnu potvrzené rezervace, kterou provozní kapacity nebo jiné provozní důvody na straně poskytovatele neumožňují, není poskytovatel povinen vyhovět žádosti zákazníka o změnu potvrzené rezervace. Poskytovatel má právo žádost zákazníka odmítnout a zákazník nemá nárok na náhradu škody nebo jakékoli jiné finanční nebo nefinanční plnění ze strany poskytovatele.
5.4 Pokud poskytovatel není schopen poskytnout zákazníkovi/klientovi službu v rezervovaném termínu z důvodů, které lze prokázat na jeho straně, neprodleně informuje zákazníka/klienta telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS a nabízí mu náhradní termíny v závislosti na provozních možnostech. Pokud zákazník obdrží informaci o zrušení termínu ze strany poskytovatele méně než 48 hodin předem, má právo tuto nabídku odmítnout. V takovém případě se rezervace ruší a poskytovatel vrátí zákazníkovi uhrazenou cenu rezervovaných služeb na bankovní účet, ze kterého byla provedena platba za rezervaci termínu, do 14 dnů od následujícího dne po dni zrušení rezervace.
5.5 Pokud poskytovatel není schopen poskytnout zákazníkovi/klientovi rezervované služby kvůli vyšší moci, je povinen zákazníka neprodleně informovat telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS a současně mu nabídnout další volné termíny
v závislosti na provozních možnostech.
6. Platební podmínky – obecná ustanovení
6.1. Zákazník/Klient je povinen uhradit cenu rezervovaných služeb v plné výši (100%) při provedení rezervace.
6.2 Způsob platby závisí na zvoleném způsobu rezervace služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo rozšířit nebo omezit jednotlivé způsoby platby v souvislosti s různými způsoby rezervace služeb a různými termíny. Informace o možnostech platby jsou zákazníkovi/klientovi poskytovány na internetových stránkách, kterými provádí online rezervaci, poté co vyplní všechny požadované údaje před provedením platby za rezervované služby, nebo je zákazník/klient informován pracovníkem poskytovatele e-mailem nebo telefonicky při offline rezervaci. Při offline rezervaci je možné provést platbu prostřednictvím bezhotovostního bankovního převodu nebo platební brány, pokud poskytovatel neurčí jinak. Zákazník/Klient je povinen dodržet způsob platby stanovený poskytovatelem.
6.3 Všechny bankovní poplatky spojené s provedením platby za rezervované služby nese v plném rozsahu zákazník/klient.
6.4 Poskytovatel přijímá a vyřizuje platby výhradně v českých korunách (CZK).
7. Reklamace služeb
7.1 V případě reklamace/stížnosti poskytovaných služeb musí zákazník/klient okamžitě a důvěryhodným způsobem prokázat, že reklamace souvisí s konkrétním pochybením ze strany poskytovatele. Reklamaci je možné podat elektronicky na následující e-mailové adrese: ta@allforcare.cz
8. Zpracování osobních údajů
8.1 Správce zpracovává osobní údaje zákazníka/klienta v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) za účelem plnění smlouvy o poskytování psychoterapeutických služeb a konzultací mezi zákazníkem/klientem a správcem. Také zpracovává osobní údaje klienta v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. a) GDPR za účelem poskytování psychoterapeutických služeb a konzultací. Dále zpracovává osobní údaje zákazníka/klienta vsouladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR za účelem ochrany oprávněných zájmů správce v případě sporu vyplývajícího ze smlouvy, pokud zájmy zákazníka/klienta v daném případě nejsou převažující.
8.2 Příjemcem osobních údajů je správce osobních údajů a za souhlasu zákazníka/klienta také osoby spolupracující se správcem, avšak pouze za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi správcem a zákazníkem/klientem a v zájmu zákazníka/klienta.
9. Kontaktní údaje poskytovatele
pro poskytování poradenských
a psychoterapeutických služeb pro dospělé, nezletilé, a pro práci s rodinným systémem včetně dětí.
1. Všeobecná ustanovení
1.1 Tato VOP se vztahují na veškeré privátní psychoterapeutické a poradenské služby AllforCare.cz poskytované poskytovatelem. Dále upravují storno podmínky a další práva a povinnosti vyplývající z právního vztahu mezi poskytovatelem
a zákazníkem/klientem na základě rezervace služeb.
1.2 Poskytované služby zahrnují privátní psychoterapeutické a poradenské služby
pro dospělé, nezletilé i děti (v rámci rodinné psychoterapie).
1.3 Zákazník/Klient prohlašuje, že se seznámil
a porozuměl těmto VOP před rezervací služeb.
2. Rezervace privátní psychoterapeutické péče, odborného poradenství.
2.1 Zákazník/Klient může provést rezervaci služeb prostřednictvím online rezervačního systému
na webových stránkách poskytovatele.
2.2 Při rezervaci zákazník/klient vyplní požadované údaje ve formuláři.
2.3 Zákazník/Klient uhradí cenu rezervovaných služeb online platbou platební kartou nebo bankovním převodem.
2.4 Po úspěšné rezervaci a platbě klient obdrží potvrzení rezervace emailem s informacemi
o rezervaci, platbě a dalšími relevantními informacemi.
3. Společná ustanovení pro rezervace
3.1 Zákazník/Klient musí být zletilý a způsobilý
k právním úkonům.
3.2 Smluvní vztah mezi poskytovatelem
a zákazníkem/klientem vzniká doručením potvrzení rezervace.
3.3 Rezervace je závazná až po připsání platby na bankovní účet poskytovatele.
3.4 Poskytovatel umožňuje využívání slevy
pro nezletilé, studenty do 26 let, rodiče na RD, osoby v evidenci ÚP či v pracovní neschopnosti.Zákazník/Klient hradí služby formou balíčku nebo jednorázové konzultace.
3.5
Zákazník/Klient má právo změnit datum nebo čas rezervované schůzky 48 hodin předem.
Zákazník/Klient je odpovědný za to, že o změnu termínu požádá sám prostřednictvím online kalendáře (skrze svůj zákaznický účet), do dvou pracovních dnů před jejím plánovaným uskutečněním.
Při změně data nebo času schůzky musí zákazník/klient respektovat volné časové intervaly rezervačního kalendáře.
Na pozdější změny z provozních důvodů nemůže být brán zřetel. Pozdější změna je tak bez nároku na náhradu.
3.6 Za den platby se považuje den, kdy je platba za rezervované služby připsána na určený bankovní účet poskytovatele ve správné (fakturované) výši.
4. Zrušení rezervace, storno podmínky
4.1 Po uzavření smlouvy o poskytování služeb na dálku nejsou zákazníci oprávněni od smlouvy o poskytování služeb odstoupit podle § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník.
4.2 Při zrušení rezervace jednorázové služby, je třeba dodržet řádné storno podmínky. Jednorázové služby lze zrušit nejpozději dva pracovní dny před plánovanou schůzkou prostřednictvím rezervačního kalendáře. V případě vstupní konzultace je však nutné zaslat písemné oznámení o zrušení na adresu ta@allforcare.cz. Systém negeneruje automatické vrácení peněz a nevyužité prostředky se ukládají jako kredity. V případě řádného zrušení jednorázových služeb je poskytovatel povinen vrátit celou částku zaplacenou za rezervované služby na bankovní účet, ze kterého byla platba za rezervaci schůzky přijata. Pokud je účet, ze kterého byly prostředky převedeny, v průběhu přechodného období zrušen, musí majitel účtu tuto situaci oznámit poskytovateli, předložit doklad o zrušení účtu a poskytnout náhradní bankovní údaje. Vrácení peněz bude provedeno nejpozději do 14 dnů ode dne následujícího po zrušení rezervace.
4.3 Data rezervací v rámci příslušných smluv placených prostřednictvím předplatného lze měnit v souladu s podmínkami uvedenými v bodě 3.5. O vrácení peněz za zrušené termíny rezervace v rámci terapeutické smlouvy (předplatného) nelze žádat.
Po skončení platnosti smlouvy (předplatného) propadají nevyužité kredity za léčebné a terapeutické služby.
5. Doplňující informace ohledně změn rezervovaných termínů
5.1 Při jakékoli změně rezervace musí zákazník dodržovat podmínky uvedené v bodě 3.5.
5.2 Po potvrzení rezervace jsou možné jakékoliv změny (změna termínu) pouze v případě, že to umožňují provozní kapacity poskytovatele. Zákazník/Klient nemá právní nárok na změny rezervace po jejím potvrzení.
5.3 Pokud zákazník požaduje změnu potvrzené rezervace, kterou provozní kapacity nebo jiné provozní důvody na straně poskytovatele neumožňují, není poskytovatel povinen vyhovět žádosti zákazníka o změnu potvrzené rezervace. Poskytovatel má právo žádost zákazníka odmítnout a zákazník nemá nárok na náhradu škody nebo jakékoli jiné finanční nebo nefinanční plnění ze strany poskytovatele.
5.4 Pokud poskytovatel není schopen poskytnout zákazníkovi/klientovi službu v rezervovaném termínu z důvodů, které lze prokázat na jeho straně, neprodleně informuje zákazníka/klienta telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS a nabízí mu náhradní termíny v závislosti na provozních možnostech. Pokud zákazník obdrží informaci o zrušení termínu ze strany poskytovatele méně než 48 hodin předem, má právo tuto nabídku odmítnout. V takovém případě se rezervace ruší a poskytovatel vrátí zákazníkovi uhrazenou cenu rezervovaných služeb na bankovní účet, ze kterého byla provedena platba za rezervaci termínu, do 14 dnů od následujícího dne po dni zrušení rezervace.
5.5 Pokud poskytovatel není schopen poskytnout zákazníkovi/klientovi rezervované služby kvůli vyšší moci, je povinen zákazníka neprodleně informovat telefonicky, emailem nebo prostřednictvím SMS a současně mu nabídnout další volné termíny
v závislosti na provozních možnostech.
6. Platební podmínky – obecná ustanovení
6.1. Zákazník/Klient je povinen uhradit cenu rezervovaných služeb v plné výši (100%) při provedení rezervace.
6.2 Způsob platby závisí na zvoleném způsobu rezervace služeb. Poskytovatel si vyhrazuje právo rozšířit nebo omezit jednotlivé způsoby platby v souvislosti s různými způsoby rezervace služeb a různými termíny. Informace o možnostech platby jsou zákazníkovi/klientovi poskytovány na internetových stránkách, kterými provádí online rezervaci, poté co vyplní všechny požadované údaje před provedením platby za rezervované služby, nebo je zákazník/klient informován pracovníkem poskytovatele e-mailem nebo telefonicky při offline rezervaci. Při offline rezervaci je možné provést platbu prostřednictvím bezhotovostního bankovního převodu nebo platební brány, pokud poskytovatel neurčí jinak. Zákazník/Klient je povinen dodržet způsob platby stanovený poskytovatelem.
6.3 Všechny bankovní poplatky spojené s provedením platby za rezervované služby nese v plném rozsahu zákazník/klient.
6.4 Poskytovatel přijímá a vyřizuje platby výhradně v českých korunách (CZK).
7. Reklamace služeb
7.1 V případě reklamace/stížnosti poskytovaných služeb musí zákazník/klient okamžitě a důvěryhodným způsobem prokázat, že reklamace souvisí s konkrétním pochybením ze strany poskytovatele. Reklamaci je možné podat elektronicky na následující e-mailové adrese: ta@allforcare.cz
8. Zpracování osobních údajů
8.1 Správce zpracovává osobní údaje zákazníka/klienta v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) za účelem plnění smlouvy o poskytování psychoterapeutických služeb a konzultací mezi zákazníkem/klientem a správcem. Také zpracovává osobní údaje klienta v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. a) GDPR za účelem poskytování psychoterapeutických služeb a konzultací. Dále zpracovává osobní údaje zákazníka/klienta vsouladu s článkem 6 odst. 1 písm. f) GDPR za účelem ochrany oprávněných zájmů správce v případě sporu vyplývajícího ze smlouvy, pokud zájmy zákazníka/klienta v daném případě nejsou převažující.
8.2 Příjemcem osobních údajů je správce osobních údajů a za souhlasu zákazníka/klienta také osoby spolupracující se správcem, avšak pouze za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi správcem a zákazníkem/klientem a v zájmu zákazníka/klienta.
9. Kontaktní údaje poskytovatele
9.1 Pro kontaktování poskytovatele je k dispozici e-mailová adresa ta@allforcare.cze svůj text...